Sådan skaber du fysisk synlighed for din virksomhed

Dette indhold er sponsoreret

I dag foregår størstedelen af dit firmas reklame og synlighed med stor sandsynlighed online, på nettet og via sociale medier. Det er ikke nogen nyhed, at de online platforme er blevet den nøgleindgangen til stort set alle virksomheders brede markedsføring, og denne indgangsvinkel er kommet for at blive. Men midt i din virksomheds mediestrategi er det til gengæld lige så vigtigt at huske på, at synlighed stadig i høj grad er en fysisk sans, vi mennesker møder ude i den virkelige verden. Dagligt møder vi stort set logoer og kendte produktnavne alle steder, øjet ser, og det er derfor vigtigt at huske på, at din virksomhed skal sørge for ikke at glemme de fysiske reklameartikler. Herunder vil du derfor blive klogere på, hvorfor og hvordan reklameartikler skaber effektiv synlighed og omtale for din virksomhed. 

Gør dit logo og navn til en del af verden  

Det unikke ved reklameartikler er, at de skaber fysisk synlighed ude i verden ved at indgå i en række produkter, som dine kunder kan tage i anvendelse og eller iføre sig. En af de helt store reklameartikler i tidens trend er for eksempel den klassiske mulepose med tryk, som har fået et populært islæt hos firmakunder. En mulepose med tryk er særligt idéel i vores tid, fordi mange har skiftet plasticbæreposen ud med bæredygtige muleposer, som kommer i anvendelse indkøbet af dagligvarer eller som en lille og skuldertaske. Muleposen er derfor et rigtig godt eksempel på en anvendelig reklameartikel, som dine kunder vil tage i brug, samtidig med at den med dit logo eller firmanavn udenpå skaber synlighed og øger omtalen. Reklameartikler er nemlig blevet til meget mere end kuglepenne og krus til at være tekstiler og tøj. 

Vi husker med øjnene

Når vi mennesker ser et produktnavn eller et logo første gang, husker hjernen det visuelle udtryk i logoet, og der er derfor videnskabeligt belæg for, at vi genkender det, næste gang vi støder på det en anden gang. Produkterne indenfor reklameartikler hos et anerkendt firma såsom Axon bliver derfor designet og produceret med henblik på at skabe lige netop denne effekt for dit firma og dine kunder. Den førnævnte mulepos med tryk er for eksempel en af de populære reklameartikler, der skaber synlighed og omtale, fordi dit firmas navn eller logo kan trykkes eller broderes akkurat som du ønsker det. Det visuelle og din tilfredshed kommer nemlig altid i første række, fordi det har stor betydning produktets effekt i sidste ende, hvilket er hele formålet med reklameartiklerne. 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *